PODMÍNKY A PRAVIDLA REZERVAČNÍHO SYSTÉMU
Aktuální úprava VOP:
Minimální částka pro dobití kreditu je 160,- Kč. Minimální částka pro prodloužení platnosti kreditu je 160,- Kč.
Cvičenec musí dosáhnout věku minimálně 15 let. Je-li mladší (7 - 14 let), je mu vstup povolen pouze v doprovodu osoby starší 18 let (rodiče, sourozenci) nebo trenéra. Tato osoba potom přebírá plně zodpovědnost za bezpečí nezletilého cvičence v průběhu cvičení. Pro malé děti (do 7 let) je prostředí fitness centra nebezpečné a tudíž absolutně nevhodné! A vztahuje se na ně zákaz vstupu.
Neoprávněný vstup nebo jeho umožnění pod pokutou až 1.000,-Kč, případně zrušení platné permanentky (osoby, která neoprávněný vstup umožnila) bez nároku na vrácení finančním prostředků. Oprávněným vstupem se rozumí zaplacení vstupného/permanentky a otevření si dveří přes čtecí zařízení prostřednictvím vlastního účtu.
Každý je sám zodpovědný za odečtení pouze 1 vstupu do fitness centra. Při odečtení více vstupů v jeden okamžik je možné jejich vrácení (př. 3x vstup 21.9.2024 v 17:07, vrátí se 2 vstupy). Vrácení vstupů je možné pouze za podmínky kontaktování fitness centra na tel. 776 712 071 či e-mailem info@gymnapajedla.cz a to do 1 měsíce od data uskutečnění (př. 21.10.2024).
Nákup zboží ve fitness centru lze dvěma způsoby a to hotově do umístěné kasičky (pouze Kč) nebo pomocí QR kódu. Každé zboží je označeno unikátním QR kódem. Každý nese sám odpovědnost za odejití platby ze svého účtu za odebrané zboží. V případě odebrání zboží a jeho okamžitého nezaplacení bude vyúčtovaná pokuta v hodnotě 500,-Kč. Odebrané zboží je zapotřebí zapsat (datum, druh zboží, počet ks, částka) na přiložené dokumenty.
V případě využití jiného registrovaného účtu (např. Jan Novák vstoupí přes registrovaný účet Petry Bílé) bude uživatel upozorněn na porušení pravidel a vyhrazujeme si právo daného návštevníka vykázat z prostor fitness centra bez náhrady/ vrácení vstupu. V případě dalšího porušení si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit (oba účty) a to bez náhrady permanentky/ kurzu či vrácení vloženého kreditu.
Identifikační údaje provozovatele:
Gym Napajedla s.r.o.
Žerotínova 260
Napajedla 763 61
IČO: 050 56 845
Náš on-line rezervační systém vám zjednoduší správu vašich rezervací. Současně v něm budete mít přehled o čerpání kreditu, permanentky či kurzu.
O veškerém dění na Vámi založeném účtu budete vždy obratem informování na registrovaný email. O některých službách budete informováni formou SMS na registrovaný mobilní telefon.
Bez registrace není možné využívat služeb rezervačního systému a tedy všech nabízených služeb fitness centra Gym Napajedla (skupinové lekce, soukromé lekce s trenérem, posilovna, aj.).
Podmínky registrace
Před provedením registrace si přečtěte podmínky a pravidla rezervačního systému a provozní řád naší provozovny. Registrací do rezervačního systému potvrzujete seznámení se s provozním řádem a souhlasíte s jeho dodržováním.
Při porušení pravidel dle provozního řádu si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit a to bez náhrady permanentky/ kurzu či vrácení vloženého kreditu.
Postup registrace
Základní registraci provedete na stránkách rezervačního systému.
Po otevření stránky klikněte na políčko "Registrovat". Po vyplnění políček (s označením * jsou povinná) a následném uložení vám bude na uvedenou emailovou adresu zaslán potvrzovací email.
Podmínky rezervace
Rezervaci může provést pouze registrovaný klient. Na jednu registraci (jedna osoba) si lze rezervovat pouze 1 místo.
V případě využití jiného registrovaného účtu (např. Jan Novák vstoupí přes registrovaný účet Petry Bílé) bude uživatel upozorněn na porušení pravidel a vyhrazujeme si právo daného návštevníka vykázat z prostor fitness centra bez náhrady/ vrácení vstupu. V případě dalšího porušení si vyhrazujeme právo vámi založenou registraci zrušit (oba účty) a to bez náhrady permanentky/ kurzu či vrácení vloženého kreditu.
Postup rezervace
-
přihlaste se do rezervačního systému
-
v kalendáři si vyberte aktivitu
-
zobrazí se okno Nastavení čerpání s dotazem, z čeho se má rezervace strhnout.
-
okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - rezervace proběhla v pořádku či rezervace se nezdařila + důvod nezdaru
-
v okně vámi zvolené aktivity v kalendáři se po úspěšné rezervaci zobrazí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedené rezervaci
-
pokud nebude v době přihlášení dostatečný počet nahlášených klientů, v rezervačním okně bude svítit červený nápis Lekce není ještě otevřená. Chybí rezervací: x V poli kalendáře je toto zobrazené jako žlutý trojúhelník s černým vykřičníkem.
Podmínky zrušení rezervace a penalizace
Rezervaci může zrušit pouze registrovaný klient, který danou rezervaci uskutečnil. Všechny lekce mají svou penalizační zónu., tzn. čas před lekcí, kdy je již zrušení lekce penalizováno. Pokud zrušíte rezervaci před penalizační zónou, systém Vám vrátí celý kredit, nebo vstup na permanentku. Pokud zrušíte rezervaci v penalizační zóně, systém již nevrací kredit, nebo vstup na permanentku (100% penalizace). Penalizační zóna je uvedena u lekce (zobrazí se po najetí myší na lekci = např.12hod, 48hod).
Rezervaci na celý kurz není možné zrušit, ani jeho jednotlivé lekce.
Postup zrušení rezervace
-
přihlaste se do rezervačního systému
-
nastavte kurzor myši na lekci v kalendáři, na kterou jste přihlášení, nebo na lekci klikněte a pak klikněte na Zrušit rezervaci
-
okamžitě budete informováni (v horní části stránky se zobrazí krátkodobě informační pole) - zrušení rezervace proběhlo v pořádku, nebo zrušení rezervace proběhlo v pořádku – PENALIZACE
-
v okně Vámi zvolené aktivity v kalendáři po úspěšném zrušení rezervace zmizí písmeno "R", současně je Vám odeslána zpráva na emailovou adresu s informacemi o provedeném zrušení rezervace
-
ke zrušení lekce dojde automaticky v případě, že není splněna podmínka nastaveného minimálního počtu přihlášených klientů (min. počet je vždy uveden v detailu aktivity v kalendářním rozpisu). Při automatickém zrušení lekce je kredit / vstup automaticky přiřazen zpět na Váš účet.
Podmínky kreditního systému a postup dobití kreditu
Kredit se dobíjí pouze přes rezervační systém. Lze využít formu platby přes bankovní účet nebo platební bránu ComGate. Minimální částka pro dobití kreditu je 160,- Kč.
Platnost kreditu od dobití je 6 měsíců. Minimální částka pro prodloužení platnosti kreditu je 160,- Kč.
PRODEJ SLUŽEB PŘES INTERNET
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu fitness centra jsou považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník stvrzuje, že se seznámil s Reklamačním řádem a těmito Obchodními podmínkami, a že s obojím souhlasí.
2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na dodání služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky. Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu zpracování“, které je zasíláno automaticky na e-mail Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi fitness centra.
3. Smlouvu je možné uzavřít v českém jazyce.
4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři, který se automaticky zobrazí na internetové stránce související s koupí konkrétního zboží či s dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka. Místem dodání je adresa fitness centra. Vlastnické právo ke zboží/službě přechází na Zákazníka po zaplacení kupní ceny včetně daně z přidané hodnoty.
Platební podmínky
V internetovém obchodu (e-shopu) fitness centra existují následující volby způsobu platby za kupované služby: Platební kartou (okamžitá koupě a vložení permanentky či načtení kreditu) a bankovním převodem (vložení permanentky/kreditu je následující hodinu (např. zaplatím v 14:55, permanentka/kredit je vložena na účet kupujícího v 15:00, nebo zaplatím 15:01 a permanentka je vložena v 16:00)).
Odstoupení od smlouvy
1. Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednaného zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
2. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby Zákazník o svém odstoupení od smlouvy fitness centrum informoval, a to formou dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na kontaktní adresu fitness centra, nebo e-mailovou adresu: info@gymnapajedla.cz. Odstoupení od smlouvy je možné učinit i v poslední den čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy.
3. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu fitness centrum bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní ceny za zboží, vč. DPH. Pro vrácení platby fitness centra použije stejný platební prostředek, který použil Zákazník pro provedení počáteční transakce, pokud Zákazník v odstoupení od smlouvy neuvede jinak. Pro vrácení platby, kterou Zákazník provedl prostřednictvím platební karty, se použije platební prostředek, který Zákazník uvedl v odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou další náklady.
4. Platbu fitness centrum Zákazníkovi vrátí po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li Zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
5. V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí fitness centru zboží úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek opotřebování, pokud možno včetně originálního obalu a ve stavu, v jakém zboží převzal. Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené fitness centu bude nekompletní anebo bude ušpiněno, poškozeno, opotřebováno, částečně spotřebováno či jinak znehodnoceno, vzniká tím Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Fitness centrum má v tomto případě nárok na započtení škody vzniklé na zboží oproti hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z titulu odstoupení od smlouvy vrácena.
6. Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto náklady nese Zákazník rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
7. Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní adresu fitness centra.
8. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle fitness centru zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
Reklamace
1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetového obchodu (e-shopu) fitness centra a právním řádem platným v ČR.
2. Reklamační řád internetového obchodu (e-shopu) je nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
Ostatní ustanovení
1. Fitness centrum si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředků komunikace na dálku.
2. Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k okamžiku odeslání objednávky Zákazníkem fitness centru.
3. Fitness centrum má právo na odstoupení od smlouvy v případě vyprodání či nedostupnosti objednaného zboží. V případě, že předmětné zboží již Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč. DPH vrácena převodem na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno.
4. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v internetovém obchodě (e-shopu) fitness centra.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek. Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití kreditu na aktivity sportovního centra (dále jen „zboží“ či „výrobek“).
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České republiky.
3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či služby.
II. Reklamace
1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba odpovědnosti za vady“).
2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu, kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního vztahu.
5. Místem uplatnění reklamace je Gym Napajedla, přičemž reklamaci je možné uplatnit poštou, emailem nebo po předchozí telefonické domluvě i na osobním řešení.
6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s příslušnými právními předpisy.
8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace.
9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení opravy byl povinen výrobek převzít.
10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci.
PROVOZNÍ ŘÁD
Provozní řád fitness centra GYM Napajedla je zpracovaný v souladu se zákonem č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících předpisů, je umístěn na dostupném a viditelném místě při vstupu do fitness centra. Každý návštěvník se po zakoupení vstupného (jednorázový vstup, permanentka, kurz) musí seznámit s provozním řádem a základními pravidly fitness centra, zavazuje se je dodržovat.
Fitness centrum je určeno ke sportovnímu a relaxačnímu využití.
Fitness centrum je v provozu dle otevírací doby umístěné na vstupních dveřích, webových stránkách, facebookovém a instagramovém profilu. Vstup je možný jen s platnou permanentkou, zaplaceným jednorázovým vstupem či kurzem, nebo prostřednictvím Multisport karty (nutnost fyzického spárování s rezervačním systémem).
Fitness centrum je navštěvováno za účelem zvyšování kondice. Každý si musí být vědom svého aktuálního zdravotního stavu. Osoby se zdravotními obtížemi (onemocnění oběhové soustavy - srdce, cévy krevní tlak, onemocnění pohybového aparátu, diabetes, atd.) musí před návštěvou fitness centra konzultovat svůj zdravotní stav se svým lékařem, který určí případná omezení.
Do fitness centra nemají přístup: osoby pod vlivem alkoholu nebo jiných drog a osoby nemocné (infekce, mykózy, atd.).
Cvičenec musí dosáhnout věku minimálně 15 let. Je-li mladší (7 - 14 let), je mu vstup povolen pouze v doprovodu osoby starší 18 let (rodiče, sourozenci) nebo trenéra. Tato osoba potom přebírá plně zodpovědnost za bezpečí nezletilého cvičence v průběhu cvičení. Pro malé děti (do 7 let) je prostředí fitness centra nebezpečné a tudíž absolutně nevhodné! A vztahuje se na ně zákaz vstupu.
V celém areálu je přísný zákaz kouření.
Posilovací stroje a náčiní používá cvičenec vždy šetrně, pouze k účelu, pro které jsou určeny. Vždy používá bezpečnostní uzávěry. S osami a činkami je zakázáno házet na zem. V případě, že cvičenec úmyslně poškodí jakékoliv zařízení posilovny, je povinen způsobenou škodu uhradit. Použité nářadí a náčiní je každý cvičenec povinen uklidit na své původní místo.
Při návštěvě fitness centra zájmovými skupinami (sportovní oddíly, zájmové kluby), je vedoucí této skupiny zodpovědný za program, dodržování bezpečnostních opatření, dodržování provozního řádu a základních pravidel fitness centra.
K převlékání a odložení oblečení slouží výhradně šatna. K odkládání bot slouží skříňky umístěné u vstupu. Provozovatel neodpovídá za škodu či ztrátu na vnesených věcech do celého prostoru fitness centra (šatna, skříňky, atd.). K dispozici je dámská i pánská šatna. Každá se svým zázemím (sprchy, umyvadlo) a WC.
Návštěvník musí být ve fitness centru přezutý do čisté sportovní obuvi určené pro cvičení a ve vhodném, čistém sportovním oblečení. Je přísně zakázáno cvičit přímo naboso nebo v pantoflích. Při samotném cvičení musí cvičenec používat čistý ručník (nebo jinou vhodnou a dostatečně velkou podložku), který si pod sebe pokládá při cvičení, aby zamezil přímému kontaktu těla se cvičebním nářadím. Návštěvník by se měl chovat slušně a nerušit svým chováním ostatní. Pokud cvičenec během návštěvy zjistí poruchu na zařízení, nářadí nebo náčiní, musí to neprodleně oznámit na tel. 776 712 071 nebo na e-mail: info@gymnapajedla.cz a okamžitě jej přestat užívat.
Každý by si měl být vědom svých schopností a nepřeceňovat své síly. Před první návštěvou je vhodné se informovat o jednotlivých typech cvičení, jejich zaměření a zejména fyzické náročnosti (síla, rychlost, vytrvalost, koordinace). Vyhne se tak případnému extrémnímu přetížení organismu nebo zklamání ze špatně zvoleného cvičení. Každý začátečník by měl před první návštěvou absolvovat zdravotní prohlídku a konzultovat svůj zdravotní stav se svým ošetřujícím lékařem, který poté vybranou pohybovou aktivitu schválí nebo doporučí případná omezení, kterými se zákazník musí řídit. Začátečník rovněž musí oznámit cvičiteli dané lekce, že je na jeho lekci poprvé a musí se řídit jeho doporučením. Pokud si návštěvník zvolí určitý typ cvičení, ale až v průběhu cvičení zjistí, že je nad jeho aktuální fyzické možnosti nebo mu nevyhovuje typ cvičení či způsob vedení lekce trenérem, může kdykoliv z lekce odejít, avšak bez nároku vrácení peněz.
Návštěvníci v prostoru fitness centra užívají zařízení na vlastní nebezpečí, přičemž se před užitím přesvědčí, zda veškeré zařízení nevykazuje závady bránící bezpečnému užívání. Pokud by objevili jakoukoli závadu, jsou povinni ji nahlásit. Cvičení na takovémto stroji nebo zařízení je zakázáno.
Návštěvník, který cvičí sám bez dozoru trenéra, cvičí na vlastní odpovědnost. Provozovatel fitness centra nezodpovídá za vzniklé úrazy nebo jiné poškození zdraví v souvislosti se cvičením. V případě úrazu či jiného zranění v prostorách fitness centra jej musí návštěvník neprodleně nahlásit, aby se provedl záznam o této skutečnosti do knihy úrazů.
Návštěvníci jsou povinni ukončit své cvičení nejpozději 15 minut před skončením otevírací doby, tak aby stihli opustit fitness centrum před koncem otevírací doby.
Odhlašování z lekcí a kurzů lze dle Podmínek a pravidel rezervačního systému viz. VOP (např. 12 hod., 48 hod dle druhu cvičení). Výjimky jsou možné při vážných zdravotních komplikacích (např. zlomenina) a to dle osobní domluvy.
Permanentka je na jméno, tzn. že ji může používat pouze jedna osoba. V rámci on-line systému je možné provést pouze 1 rezervaci na 1 jméno.
Každý je sám zodpovědný za odečtení pouze 1 vstupu do fitness centra. Při odečtení více vstupů v jeden okamžik je možné jejich vrácení (př. 3x vstup 21.9.2024 v 17:07, vrátí se 2 vstupy). Vrácení vstupů je možné pouze za podmínky kontaktování fitness centra na tel. 776 712 071 či e-mailem info@gymnapajedla.cz a to do 1 měsíce od data uskutečnění (př. 21.10.2024).
Návštěvníci využívají pro parkování přímo parkoviště GYMNapajedla, které je umístěné ihned u fitness centra.
Neoprávněný vstup nebo jeho umožnění pod pokutou až 1.000,-Kč, případně zrušení platné permanentky (osoby, která neoprávněný vstup umožnila) bez nároku na vrácení finančním prostředků. Oprávněným vstupem se rozumí zaplacení vstupného/permanentky a otevření si dveří přes čtecí zařízení prostřednictvím vlastního účtu.
Nákup zboží ve fitness centru lze dvěma způsoby a to hotově do umístěné kasičky (pouze Kč) nebo pomocí QR kódu. Každé zboží je označeno unikátním QR kódem. Každý nese sám odpovědnost za odejití platby ze svého účtu za odebrané zboží. V případě odebrání zboží a jeho okamžitého nezaplacení bude vyúčtovaná pokuta v hodnotě 500,-Kč. Odebrané zboží je zapotřebí zapsat (datum, druh zboží, počet ks, částka) na přiložené dokumenty.
Návštěvník nedodržující provozní řád, může být z fitness centra vykázán bez nároku na vrácení vstupného.
Zpracovala: Veronika Prusenovská
Dne: 1.11.2024